❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

lo0o0vee

sahel

lo0o0vee

http://lo0o0vee.loxblog.com

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

**برگرد**

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U هيـ ــــ ـيـس لُـطفاً سُكـوتـ را رِعايَتــ كُنيد. ××××× کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی [◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►] داشت . . . ! ¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨
**برگرد**

امشب بغض تنهایی من دوباره می شکند ... چشمانمبس که باریده دیگر حتی تحمل نور مهتاب را ندارد ...

آخ که چقدر تنهایم ...

دل بیچاره ام بس که سنگ صبورمبوده خرد شده و انگشتانم بس که برایت نوشته خستهشده است ...

رو به روی آینه نشسته ام آیا این منم ؟

شکسته ....

پیرتنها....

تو با من چه کردی ؟

شاید این آخری زمزمه هایدلتنگی ام باشد و دیگر هیچ نخواهم گفت ....

اما منتظرم انتظار دیدن دوباره ی تو برای من زندگیدوباره ای است ...

پس برگرد ...

عاشقانه برگردبرای همیشه برگرد..



نظرات شما عزیزان:

مژده
ساعت10:48---26 فروردين 1391
گلم سلام.اومدم .مطلب جدیدت خیلی قشنگه

mohammad mahdi
ساعت12:43---17 فروردين 1391
mbmlove78@yahoo.com
اگه مسنجر داری بیا تا اونجا باهم حرف بزنیم


mohammad mahdi
ساعت12:28---17 فروردين 1391
قربونت برم وظیفه بود بازم بهم سر بزن

mohammad mahdi
ساعت12:06---17 فروردين 1391
salam azizam mamnoonam k be ma sar zadi
duset daram


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط sahel در پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, و ساعت 11:49 |

قالب وبلاگ