❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

lo0o0vee

sahel

lo0o0vee

http://lo0o0vee.loxblog.com

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U هيـ ــــ ـيـس لُـطفاً سُكـوتـ را رِعايَتــ كُنيد. ××××× کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی [◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►] داشت . . . ! ¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

بـــــازمـــ ســــيــــلامـــــ به همه بروبچ باحال لوكس


چطورين خوبين؟من كه خوبم اميدوارم شماها هم خوب باشين


ببخشين بچه ها ميدونم از دير وقتي هستش كه آپ نكردم شرمنده همتون بخدا ولي حسابي سرم شلوغه جديدا هم كه امتحانام شروع شده ديگه قوز بالا قوز

جلو كامپيوترم زياد نميتونم بشينم دكتر واسم ممنوع كردهاينم قضيه همون قوزه شده باز


يكم امتحانام كمتر بشه قول ميدم آپ كنمفقط شما تنهام نذارين اين مدت كه كم ميام ممنونتون ميشم

خب ديگه سرتون رو درد نيارم دوســــــــتـــــــــون دالـــــــــــــــــــــــــــمـــــــــ  فعلا



نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت15:09---20 تير 1391
من لینکت کردم تو هم منو لینک کن.

فاطمه
ساعت12:12---30 خرداد 1391
موفق باشی

لیلا
ساعت12:43---15 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم.
ممنون از حضورت.

ایشاا...امتحانتتم نتیجه ی خوبی داشته باشن.
بلا دور باشه.
مواظب خودت باش.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط sahel در جمعه 15 ارديبهشت 1391برچسب:, و ساعت 10:11 |

قالب وبلاگ