❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

lo0o0vee

sahel

lo0o0vee

http://lo0o0vee.loxblog.com

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U هيـ ــــ ـيـس لُـطفاً سُكـوتـ را رِعايَتــ كُنيد. ××××× کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی [◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►] داشت . . . ! ¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

سييييييلام به همه

خوش اومدين بچه ها

 اول از همه بگم که اين وبلاگ موضوع خاصي نداره فقط مختص روزهاي دلتنگي و تنهاييم هستش

 

هرکيم مايل بود و نوشته هارو دوسداشت ميتونه لينکم کنه البته حتما بهم خبر بدين تا منم بليکمتون

   تا حد ممکن نظر خصوصي واسم نذارين.اينم بگم که انتقاد پذيرم پس با نظراتون کمکم کنين تا وبلاگم هموني بشه که من و شما ميخوايم

 

ميخوام اينجا بهترين لحظه ها رو با هم داشته باشيم

 

ممنون از هر کي مياد و بدون نظر دادن نميره بيرون



نظرات شما عزیزان:

وب آموزشی کامپیوتری
ساعت1:31---25 بهمن 1391
توجه توجه
سلام خدمت همه شما کاربران اینترنت
وب اموزشی کامپیوتر برگ ترین وب در ایران بوده و روزی 500 هزار بازدید دارد
و به یک نویسنده
با درآمد ماهیانه نیازمند است
برای ثبت نام به وب ما مراجعه فرمائید
http://hamidrezakhouri.loxblog.com
منتظر شما دوست عزیز هستیم


سپيده
ساعت12:57---23 مرداد 1391
من لينكتون كردم ولي مثل اينكه شما افتخار نداديد منو لينك كنيد

سپيده
ساعت17:36---19 مرداد 1391
سلام دوست عزيز وبلاگ بسيار زيبايي داريد با اجازه اگه مايليد من لينكتون كردم و خوش حال ميشم اگر من رو هم لينك كنيد

مهدی
ساعت19:28---7 خرداد 1391
♥♥♥♥♥♥



.......♥#########♥

.....♥#############♥



...♥###############♥



..♥#################♥..................♥###♥



..♥##################♥..........♥#########♥



....♥#################♥......♥#############♥



.......♥################♥..♥###############♥



.........♥################♥################♥



...........♥###############################♥



..............♥############################♥



................♥#########################♥



..................♥######################♥



....................♥###################♥



......................♥#################♥



........................♥##############♥



...........................♥###########♥



.............................♥#########♥



...............................♥#######♥



.................................♥#####♥



...................................♥###♥



.....................................♥#♥



.......................................♥



......................................♥



.....................................♥



...................................♥



..................................♥



.................................♥



................................♥



.............................♥



......................♥



..................♥



.............♥



.........♥



......♥



....♥



......♥......................♥...♥



..........♥.............♥............♥



..............♥.....♥...................♥



...................♥.....................♥



................♥......♥..............♥



..............♥.............♥....♥



.............♥



...........♥



..........♥



.........♥



.........♥

..........♥

..............♥

...................♥

..........................♥

............................♥

.................................♥

....................................♥


مجنون
ساعت10:15---30 ارديبهشت 1391


سلامـــــــــــــــــــــ دوست عزیزم

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آپــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــم!!!!!!!!
بدو بیاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااا


منوچهر
ساعت17:32---26 ارديبهشت 1391
جالب بود همه چیت لطفا به من هم سر بزنید ولینک

saeed
ساعت1:15---23 ارديبهشت 1391
روز زن و مادر بر همه زنان و مادران جهان مبارک@} ;-

sina
ساعت22:18---9 ارديبهشت 1391
سلام جیگروبلاگت خیلی باحاله.من لینکیدمت اگه دوست داری منوبلینک.

Marziyeh
ساعت12:08---29 فروردين 1391
Mer30 golam
پاسخ:fadaaaaat ajijam


Marziyeh
ساعت20:07---24 فروردين 1391
سلام عزیزم شرمنده الن دیگه می تونی لینکم کنی.......
پاسخ:لينك شدي گلم


mohammad mahdi
ساعت12:35---17 فروردين 1391
میشه بپرسم چند سالته؟

Marziyeh
ساعت19:55---16 فروردين 1391
عزيزم لينك شد وبت.

غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت16:39---16 فروردين 1391
سلام
ممنون که بهم سر زدی عزیزم...
خوشحال میشم اگه بازم بیای
لینک شدی
مطلب های وبت خیلی قشنگ بود...


قلب طلایی
ساعت15:45---16 فروردين 1391
سلام
متن هات واقعا جالبه من لینکت می کنم تو هم منو لینک کن
با تشکر


سینا
ساعت15:11---16 فروردين 1391
موفق باشی خانم، پروفایلتو نتونستم پیداش کنم، تا بیشتر باهات آشنا بشم...

سالار هاست
ساعت10:38---16 فروردين 1391
من لینکت کردم
تو هم منو به اسم " بیا تو هر چی بخوای دارم " لینک کن وبهم خبر بده!!


Marziyeh
ساعت20:13---15 فروردين 1391
سلام خوبي؟؟؟؟؟؟؟؟؟واي وبت خيلي باحاله خيلي خوشم اومد... خوشحال ميشم اگه وب منو لينك كني منم شما را لينك مي كنم............باي
پاسخ:فدات ادرس وبت رو نذاشتي تا بيام وبت


tala
ساعت14:06---15 فروردين 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط sahel در سه شنبه 15 فروردين 1398برچسب:, و ساعت 11:59 |

قالب وبلاگ