❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

lo0o0vee

sahel

lo0o0vee

http://lo0o0vee.loxblog.com

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U هيـ ــــ ـيـس لُـطفاً سُكـوتـ را رِعايَتــ كُنيد. ××××× کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی [◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►] داشت . . . ! ¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت12:14---20 دی 1392
سلام عزیزم وبلاگت عاااااالیه
به منم سر بزن
خوش حال میشم تنهایی هام رو با تو پر کنم
منتظرتم
بای تا های


love
ساعت19:22---22 مهر 1392
گفتم:خدایا از همه "دلگیرم"!





گفت:حتی از من...؟



گفتم:خدایا "دلم" را ربودن!



گفت:پیش از من...؟



گفتم:خدایاچقدر دوری؟



گفت:تو یا من...؟



گفتم:خدایا "تنهاترینم"!



گفت:بیشتر از من...؟



گفتم:خدایا "کمک" خواستم!



گفت:از غیر من...؟



گفتم:خدایا "دوستت دارم"...



گفت:بیش از من...؟
سلام ابجی ساحل گلم خوبی اجی ؟ سعیدم وبلاگ لاو ک کلی دور اسمش قلب داره خخ چ خبرا؟ گفتم بیام ی سر بزنم ببینم چیکار میکنی ی مدت نت نبودم از زمانی ک ازدواج کردم دیگه کم میرسم بیام نت وقت کردی بیا بهمون سر بزن اجی گلم راستی ادرس وبم هم عوض شده الان ادرسم اینه love_song.loxblog.com


negin
ساعت13:46---22 تير 1391
آپــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــم

nazanin
ساعت18:04---4 خرداد 1391
سلام به وبلاگ عشق منم سربزن منو لينك كني ممنون ميشم
واي اصل مطلب يادم رفت وب جالبي داري


barbi
ساعت18:03---4 خرداد 1391
سلام عزيزدلم وبلاگت خيلي قشنگه
ميشه منو لينك كني؟؟مرسي بهم خبربده تا لينكت كنم


مجنون
ساعت9:52---21 ارديبهشت 1391


☆           ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


نسیم
ساعت11:39---16 ارديبهشت 1391
سلام دوست گلم.وبت خیییییییییییلــــــــــــی نازه.به منم سر بزن.منتظر حضور سبزت هستم.

لیلا
ساعت16:50---14 ارديبهشت 1391
سلام.
کجایی؟؟
وبت این همه جدابه چرا آپش نمیکنی؟؟


saeed
ساعت12:54---8 ارديبهشت 1391
ای کاروان اهسته تر کارام جانم میرود


وان دل که با خود داشتم با دل ستانم میرود


mer30


مژده
ساعت12:28---8 ارديبهشت 1391
گلم کجایی؟دیگه پیشم نمیای...

فاطيما
ساعت10:12---5 ارديبهشت 1391
سلام عزيزم ممنون كه منو لينكيدي منم با افتخار لينكت كردم

لیلا
ساعت20:37---1 ارديبهشت 1391
جـــواب یه حرفـــایی ، یه نفــس عمیـــقه

بـــزار تو دلت بمـــونه .. ایـــن جــوری قشنــگ تـــره ...!





مژده
ساعت17:41---26 فروردين 1391
گلم آپم.زود زود بیاپاسخ:omadam

مژده
ساعت17:41---26 فروردين 1391
گلم آپم.زود زود بیا

لیلا
ساعت23:51---20 فروردين 1391
سلام.

وب زیبایی داری.

به منم سر بزنی خوشحال میشم.پاسخ:omadam golam


مژده
ساعت13:52---19 فروردين 1391
گلم سلام.آپم.بدو بیا.منتظرتم

rasool
ساعت8:42---17 فروردين 1391
SALAM AZIZAM DASTET DARD NAKONE FOGOL ADE BOD KHEYLI KHEYLI doset daram khanomپاسخ:قربونت عجقمممممممممم*-:

قلب طلایی
ساعت15:59---16 فروردين 1391
سلام خوبی

من هر کاری کردم لینکت کنم نمیشه پیغام غیر اخلاقی میده در صورتی که من چیز غیر اخلاقی ندیدم ،چه کنم ؟ مطالبت خیلی برام جالبه میخام داشته باشم لطفا مرا راهنمایی کنید
پاسخ:سلام.شما که لينکتون رو نذاشتين يا اگه گذاشتين اشتباه هستش لطفا دوباره بذارين ممنون ميشم


قلب طلایی
ساعت15:57---16 فروردين 1391
سلام خوبی



من هر کاری کردم لینکت کنم نمیشه پیغام غیر اخلاقی میده در صورتی که من چیز غیر اخلاقی ندیدم ،چه کنم ؟ مطالبت خیلی برام جالبه میخام داشته باشم



لطفا مرا راهنمایی کنید
پاسخ:اگه ميشه آي ديت رو واسم بذار تا کمکت کنم


قلب طلایی
ساعت15:56---16 فروردين 1391
سلام خوبی

من هر کاری کردم لینکت کنم نمیشه پیغام غیر اخلاقی میده در صورتی که من چیز غیر اخلاقی ندیدم ،چه کنم ؟ مطالبت خیلی برام جالبه میخام داشته باشم

لطفا مرا راهنمایی کنید


قلب طلایی
ساعت15:55---16 فروردين 1391
سلام خوبی
من هر کاری کردم لینکت کنم نمیشه پیغام غیر اخلاقی میده در صورتی که من چیز غیر اخلاقی ندیدم ،چه کنم ؟ مطالبت خیلی برام جالبه میخام داشته باشم
لطفا مرا راهنمایی کنید


mosayeb - boydoost
ساعت11:36---16 فروردين 1391
سلام
ممنون که به وبم سر زدی ، با کمال افتخار لینک خواهید شد فقط عنوان وبلاگتون رو تو نظرات بیان کنید
وب قشنگیه و قالب منحصر به فردی داره فقط کمی سردر گمه ...
منتظر حضور دوباره ت هستم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط sahel در چهار شنبه 16 فروردين 1398برچسب:, و ساعت 9:41 |

قالب وبلاگ